Przejdź do treści

SYBIRPUNK: USTAWKA

Hej, ziomuś … no co, co się tak patrzysz? Bierz tego gnata ze stołu i ruszamy. Jak to, gdzie? Na miasto przecież, mamy kilka spraw do załatwienia. Tobie się wydaje, że te wszystkie ruble same się podniosą z ulicy? No to ci mówię, że leżą, wystarczy się schylić. Nie no, sami nie pójdziemy, najpierw ogarniamy Brygadę. No pomyślmy, zastanówmy się… Liosza zwany Kaloszem, on ma krzepę w łapie. Lidka … aaa tak, tę już poznałeś, to ta ruda… No pewnie, że fajna, a jak! Ale ważniejsze jest to, jak radzi sobie ze Strumieniem. No i jeszcze Anton, to ten co wczoraj po nas przyjechał, on jest od dronów i robotów. Ja to wszystko zepnę w całość i będę za was myślał, a Ty nam jesteś potrzebny, bo umiesz strzelać. Tak, tak – dziś czeka nas trudna Ustawka… 

Cały system opiera się na kostce K6 – tradycyjnej, najprostszej, najstarszej, najbardziej popularnej kości jaką zna świat. Do tego potrzebna będzie talia kart do gry, taka zwykła-najzwyklejsza. Miarka też się przyda, bo system wykorzystuje odległości w calach do zasięgu ruchu postaci, ich strzałów i wszystkiego tego, co dzieje się na jakąkolwiek odległość. Oczywiście będziemy potrzebować też miniaturek które reprezentują Ziomali z naszej Brygady, bo w końcu to gra figurkowa! Ile modeli będzie Ci potrzebne, pytasz? O dziwo niewiele, kilka w zupełności wystarczy na jedną Brygadę… ale wiesz, możesz chcieć więcej, proszę bardzo. Natomiast nie mamy zamiaru zmuszać Cię do zakupów ani nie będziemy premiować graczy, którzy mogą wydać więcej pieniędzy od innych. Siłą rzeczy przyda się też jakiś teren, na którym rozegramy nasza Ustawkę – też nieszczególnie wielki, metr na metr w zupełności wystarczy; nie każdy ma wielkie mieszkanie a zagrać się czasem chce. No i na koniec ołówek i kartka do zapisania statystyk swoich Ziomali. Tak, tak – oczywiście mamy dla Ciebie wypasione karty postaci, ekwipunku i całą resztę, które znajdziesz w innych sekcjach tej strony, ale idziemy po wersji minimum.